Pontifical University of John Pauł II Logo

pusty_blok.png

24_apply_button_5.png

Opłata rekrutacyjna

Do postępowania kwalifikacyjnego może być dopuszczony tylko kandydat, który prawidłowo wniósł opłatę rekrutacyjną. Opłata rekrutacyjna wnoszona jest za każde zgłoszenie rekrutacyjne i za każdą turę rekrutacji!

Wysokość opłaty rekrutacyjnej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie studiów, wynosi 85 zł, a w przypadku kierunków, na których przeprowadzane są egzaminy sprawdzające uzdolnienia artystyczne - 150 zł.

Priorytet płatności

W przypadku gdy ubiegasz się o przyjęcie na więcej niż jedne studia zgłoszenia rekrutacyjne opłacane są zgodnie z priorytetami ustalonymi poprzez kolejność aplikacji na nie, bez względu na tytuł przelewu.

Istnieje jednak możliwość zmiany domyślnych priorytetów. Aby to zrobić należy kliknąć w przycisk Ustal priorytety znajdujący się nad tabelą z naliczonymi płatnościami, a następnie przeciągnąć poszczególne zgłoszenia, ustawiając je zgodnie z preferowaną kolejnością.

Dane do przelewu

Opłata rekrutacyjna wnoszona jest na indywidualny rachunek bankowy, którego numer znajdziesz po dokonaniu zgłoszenia rekrutacyjnego na swoim koncie w systemie IRK w zakładce Płatności. Nie ma więc znaczenia jak zatytułujesz swój przelew.

Jeśli dokonujesz wpłaty w banku zagranicznym pamiętaj o kodzie SWIFT: ALBPPLPW, oraz o poprzedzeniu numeru rachunku, na który wnosisz opłatę skrótem PL.

Opłatę rekrutacyjną możesz wnieść także korzystając z systemu szybkich płatności - Przelewy 24. Dzięki tej metodzie płatności opłata zostanie zaksięgowana na Twoim koncie w dużo krótszym czasie, niż w przypadku "tradycyjnego" przelewu. Odnośnik do tej metody płatności znajdziesz pod tabelą z naliczonymi płatnościami.

Termin wniesienia opłaty rekrutacyjnej

Opłata rekrutacyjna musi zostać wniesiona w terminie dokonywania zgłoszeń rekrutacyjnych, zgodnie z obowiązującym harmonogramem rekrutacji na dane studia. Data ta widoczna jest także przy każdej naliczonej opłacie rekrutacyjnej w zakładce "Płatności".

W przypadku gdy w momencie zakończenia elektronicznej rejestracji opłata rekrutacyjna za dane zgłoszenie nie jest jeszcze zaksięgowana na Twoim koncie (kwota nie ma koloru zielonego), jesteś zobowiązany do przesłania w tym terminie potwierdzenia jej wniesienia na adres mailowy właściwego sekretariatu

Zwrot opłaty rekrutacyjnej

Zwrot opłaty rekrutacyjnej przysługuje Ci wyłącznie w przypadku:

 nieuruchomienia danych studiów,

 wycofania przez kandydata  zgłoszenia w systemie IRK przed zakończeniem rejestracji elektronicznej,

 wniesienia opłaty po terminie, co skutkowało niedopuszczeniem kandydata do postępowania kwalifikacyjnego,

 nadpłaty tj. wniesienia kwoty wyższej niż naliczona.

Wniosek o zwrot opłaty rekrutacyjnej należy skierować do Kwestor Uniwersytetu: mgr Michaliny Betlej na adres: oplaty@upjp2.edu.pl. Wzór wniosku o zwrot opłaty rekrutacyjnej do pobrania poniżej.

Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies

Saved