pusty_blok.pngPontifical University of John Pauł II Logo

Apply online link

Opłata rekrutacyjna

Do postępowania kwalifikacyjnego może być dopuszczony tylko kandydat, który prawidłowo wniósł opłatę rekrutacyjną. Opłata rekrutacyjna wnoszona jest za każde zgłoszenie rekrutacyjne i za każdą turę rekrutacji!

Wysokość opłaty rekrutacyjnej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie studiów, wynosi 85 zł, a w przypadku kierunków, na których przeprowadzane są egzaminy sprawdzające uzdolnienia artystyczne - 150 zł.

Priorytet płatności

W przypadku gdy ubiegasz się o przyjęcie na więcej niż jedne studia zgłoszenia rekrutacyjne opłacane są zgodnie z priorytetami ustalonymi poprzez kolejność aplikacji na nie, bez względu na tytuł przelewu.

Istnieje jednak możliwość zmiany domyślnych priorytetów. Aby to zrobić należy kliknąć w przycisk Ustal priorytety znajdujący się nad tabelą z naliczonymi płatnościami, a następnie przeciągnąć poszczególne zgłoszenia, ustawiając je zgodnie z preferowaną kolejnością.

Dane do przelewu

Opłata rekrutacyjna wnoszona jest na indywidualny rachunek bankowy, którego numer znajdziesz po dokonaniu zgłoszenia rekrutacyjnego na swoim koncie w systemie IRK w zakładce Płatności. Nie ma więc znaczenia jak zatytułujesz swój przelew.

Jeśli dokonujesz wpłaty w banku zagranicznym pamiętaj o kodzie SWIFT: ALBPPLPW, oraz o poprzedzeniu numeru rachunku, na który wnosisz opłatę skrótem PL.

Opłatę rekrutacyjną możesz wnieść także korzystając z systemu szybkich płatności - Przelewy 24. Dzięki tej metodzie płatności opłata zostanie zaksięgowana na Twoim koncie w dużo krótszym czasie, niż w przypadku "tradycyjnego" przelewu. Odnośnik do tej metody płatności znajdziesz pod tabelą z naliczonymi płatnościami.

Termin wniesienia opłaty rekrutacyjnej

Opłata rekrutacyjna musi zostać wniesiona w terminie dokonywania zgłoszeń rekrutacyjnych, zgodnie z obowiązującym harmonogramem rekrutacji na dane studia. Data ta widoczna jest także przy każdej naliczonej opłacie rekrutacyjnej w zakładce "Płatności".

W przypadku gdy w momencie zakończenia elektronicznej rejestracji opłata rekrutacyjna za dane zgłoszenie nie jest jeszcze zaksięgowana na Twoim koncie (kwota nie ma koloru zielonego), jesteś zobowiązany do przesłania w tym terminie potwierdzenia jej wniesienia na adres mailowy właściwego sekretariatu

Zwrot opłaty rekrutacyjnej

Zwrot opłaty rekrutacyjnej przysługuje Ci wyłącznie w przypadku:

 nieuruchomienia danych studiów,

 wycofania przez kandydata  zgłoszenia w systemie IRK przed zakończeniem rejestracji elektronicznej,

 wniesienia opłaty po terminie, co skutkowało niedopuszczeniem kandydata do postępowania kwalifikacyjnego,

 nadpłaty tj. wniesienia kwoty wyższej niż naliczona.

Wniosek o zwrot opłaty rekrutacyjnej należy skierować do Kwestor Uniwersytetu: mgr Michaliny Betlej na adres: oplaty@upjp2.edu.pl. Wzór wniosku o zwrot opłaty rekrutacyjnej do pobrania poniżej.

Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies

Saved