Opłata rekrutacyjna
Na jakie konto wnoszona jest opłata rekrutacyjna? Opłata rekrutacyjna wnoszona jest na indywidualny rachunek bankowy, którego numer dostępny jest na koncie kandydata w systemie IRK, w zakładce "Płatności". Numer widoczny jest dopiero po dokonaniu zgłoszenia na studia. |
Jak mogę wnieść opłatę rekrutacyjną? Opłata rekrutacyjna może być wniesiona za pomocą szybkich płatności albo poprzez przelew (internetowy lub tradycyjny). Nie ma możliwości wniesienia opłaty gotówką. |
Co powino znaleźć się w tytule przelewu? Opłata rekrutacyjna wnoszona jest na indywidualny rachunek bankowy więc nie ma znaczenia co znajdzie się w tytule przelewu. |
Do kiedy należy wnieśc opłatę rekrutacyjną? Opłata rekrutacyjna musi zostać wniesiona przed zakończeniem internetowej rejestracji na dane studia (dzień i godzina). |
Dokonałem/am rejestracji na kilka kierunków, ale chcę opłacić tylko jeden. Co mam zrobić? Zgłoszenia rekrutacyjne opłacane są zgodnie z priorytetem ustalonym poprzez kolejność zgłoszeń. Jeśli chcesz zmienić tę kolejność musisz ustalić własny priorytet zgłoszeń. czytaj więcej
Aby to zrobić należy kliknąć w przycisk "Ustal priorytety" znajdujący się nad tabelą z naliczonymi płatnościami, a następnie przeciągnąć poszczególne zgłoszenia, ustawiając je zgodnie z preferowaną kolejnością. Pozycje na górze mają wyższy priorytet. |
Kończy się czas internetowej rejestracji a moja opłata nie jest jeszcze zaksięgowana. Co mam zrobić? W takim przypadku do momentu zakończenia internetowej rejestracji (dzień i godzina) należy przesłać potwerdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej na adres: rekrutacja@upjp2.edu.pl czytaj więcej
W przypadku kandydatów, którzy terminowo prześlą potwierdzenie, status opłaty rekrutacyjnej, który w momencie zakończenia rejestracji automatycznie ustawi się na nie opłacono, będzie sukcesywnie zmieniany. |
Nie zostałem/am zakwalifikowany/a do przyjecia na studia. Czy mogę ubiegać się o zwrot opłaty rekrutacyjnej? Nie. Opłata rekrutacyjna wnoszona jest za przeprowadzenie postępowania kwalifikacyjnego i jest niezależna od jego wyniku. czytaj więcej
Zwrot opłaty rekrutacyjnej mozliwy jest wyłacznie w przypadkach:» nieuruchomienia danych studiów, » wycofania zgłoszenia w systemie IRK przed zakończeniem rejestracji internetowej, » wniesienia opłaty po terminie, co skutkowało niedopuszczeniem kandydata do postępowania kwalifikacyjnego, » nadpłaty tj. wniesienia kwoty wyższej niż naliczona. Wniosek o zwrot opłaty rekrutacyjnej należy skierować do Kwestora Uniwersytetu: mgr Michaliny Betlej na adres: oplaty@upjp2.edu.pl. Wzór wniosku do pobrania tutaj. |
Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies