Opłata rekrutacyjna
» o opłacie » wysokość » dane do przelewu » termin wnoszenia opłaty » priorytet płatności » zwrot opłaty i wzór wniosku
O opłacie
Opłata rekrutacyjna to opłata pobierana za przeprowadzenie postępowania kwalifikacyjnego na studia, niezależnie od jego wyniku (tj. od tego czy zostaniesz zakwalifikowany do przyjęcia czy nie). Wnoszona jest ona za każdą turę rekrutacji.
Wysokość opłaty
Wysokość opłaty rekrutacyjnej wynosi 85 zł, a w przypadku kierunku Muzyka kościelna 150 zł.
(podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie studiów)
Dane do przelewu
Opłatę rekrutacyjną możesz wnieść za pomocą szybkich płatności ale także przelewem (internetowym albo tradycyjnym).
Opłata rekrutacyjna wnoszona jest na indywidualny rachunek bankowy, którego numer dostępny jest na koncie kandydata w systemie IRK, w zakładce "Płatności". Numer widoczny jest dopiero po dokonaniu zgłoszenia na studia.
W przypadku wpłat z banków zagranicznych należy pamiętać o poprzedzeniu ndywidualnego rachunku bankowego skrótem PL (IBAN) oraz wskazać kod SWIFT: ALBPPLPW.
Termin wnoszenia opłaty
Opłata rekrutacyjna musi zostać wniesiona przed zakończeniem internetowej rejestracji na dane studia (dzień i godzina).
Do tego terminu (dzień i godzina) należy także przesłać potwierdzenie wniesienia opłaty, w przypadku gdy nie jest ona zaksięgowana na Twoim koncie (kwota nie ma koloru zielonego). Zaniechanie tego obowiązku będzie skutkować niedopuszczeniem do postępowania kwalifikacyjnego. Potwierdzenie należy przesłać na adres rekrutacja@upjp2.edu.pl
W przypadku kandydatów, którzy terminowo prześlą potwierdzenie, status opłaty rekrutacyjnej, który w momencie zakończenia rejestracji automatycznie ustawi się na nie opłacono, będzie sukcesywnie zmieniany.
Priorytet płatności
Jeśli dokonujesz rejestracji na więcej niż jedne studia, zgłoszenia opłacane są zgodnie z priorytetem ustalonym poprzez kolejność zapisu, bez względu na to, jak zatytułujesz swój przelewu.
Istnieje możliwość zmiany domyślnego priorytetu. Aby to zrobić należy kliknąć w przycisk "Ustal priorytety" znajdujący się nad tabelą z naliczonymi płatnościami, a następnie przeciągnąć poszczególne zgłoszenia, ustawiając je zgodnie z preferowaną kolejnością. Pozycje na górze mają wyższy priorytet.
Zwrot opłaty i wzór wniosku
Zwrot opłaty rekrutacyjnej przysługuje Ci wyłącznie w przypadku:
» nieuruchomienia danych studiów,
» wycofania zgłoszenia w systemie IRK przed zakończeniem rejestracji internetowej,
» wniesienia opłaty po terminie, co skutkowało niedopuszczeniem kandydata do postępowania kwalifikacyjnego,
» nadpłaty tj. wniesienia kwoty wyższej niż naliczona.
Niezakwalifikowanie na dane studia nie stanowi podstawy do zwrotu opłaty rekrutacyjnej!
Wniosek o zwrot opłaty rekrutacyjnej należy skierować do Kwestora Uniwersytetu: mgr Michaliny Betlej na adres: oplaty@upjp2.edu.pl. Wzór wniosku do pobrania w zakładce Wzory dokumentów do pobrania.
Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies