pusty_blok.pngLogo Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła Drugiego w Krakowie.png

Aplikuj online link

Wpis na listę studentów

Status "zakwalifikowany" nie oznacza, że zostałeś przyjęty na studia. Aby tak się stało, musisz potwierdzić wolę ich podjęcia, dokonując wpisu na listę studentów. W tym celu należy złożyć komplet wymaganych dokumentów w sekretariacie właściwego kierunku (a w przypadku cudzoziemców - w Dziale Nauczania), w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności.


.
Aby wpis na listę studentów przebiegł sprawnie:

zweryfikuj poprawność i kompletność danych (osobowych, adresowych oraz dotyczących wykształcenia), które wprowadziłeś na etapie internetowej rejestracji. W przypadku zauważenia pomyłki, której nie możesz sam poprawić, skontaktuj się niezwłocznie z Punktem Informacji o Rekrutacji: 
mail.png  rekrutacja@upjp2.edu.pl


✅ sprawdź, czy Twoje zdjęcie zostało zaakceptowane. Bez zaakceptowanego zdjęcia nie będziesz mógł wydrukować formularza rekrutacyjnego, który jest jednym z dokumentów, które należy złożyć.

Uwaga! Jeżeli zdjęcie nie zostało zaakceptowane z powodu niespełniania wymogów zdjęcia do dowodu osobistego, nie wgrywaj go ponownie, ponieważ zostanie po raz kolejny odrzucone.


pobierz ze swojego konta w systemie IRK (zakładka "Zgłoszenia rekrutacyjne" → "Dokumenty i dalsze kroki") formularz rekrutacyjny, wydrukuj go i podpisz. Jeżeli chcesz potwierdzić wolę podjęcia studiów na więcej niż jednym kierunku musisz wydrukować formularz dla każdego zgłoszenia osobno.


✅ przygotuj pozostałe dokumenty, które są wymagane przy wpisie:

→ patrz: lista dokumentów studia pierwszego stopnia oraz jednolite studia magisterskie;
→ patrz: lista dokumentów  studia drugiego stopnia.


✅ w przypadku, gdy jesteś cudzoziemcem i dokonujesz wpisu na stacjonarne studia prowadzone w języku polskim, zostaniesz poproszony o podpisanie oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji warunków odpłatności za studia, dlatego zapoznaj się wcześniej z dokumentami, które regulują te kwestie:

→ patrz: akty prawne dotyczące opłat na studiach wyższych


✅  złóż osobiście, lub działając poprzez swojego pełnomocnika, komplet wymaganych dokumentów w sekretariacie obsługującym dane studia (lista adresów), a w przypadku cudzoziemców - w Dziale Nauczania (ul. Kanonicza 9, pok.111)

Po dokonaniu wpisu na listę studentów kandydat staje się osobą wpisaną na listę studentów.

Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies

Zapisano