Wpis na listę studentów
Status zakwalifikowany nie oznacza, że zostałeś przyjęty na studia. Aby tak się stało musisz potwierdzić wolę ich podjęcia, dokonując wpisu na listę studentów. W tym celu należy złożyć komplet wymaganych dokumentów w sekretariacie właściwego kierunku (w przypadku cudzoziemców w Dziale Nauczania) w terminie przewidzianym na dokonanie tej czynności w harmonogramie rekrutacji.
Aby wpis na listę studentów przebiegł sprawnie
⇒ zweryfikuj poprawność i kompletność danych (osobowych, adresowych oraz dotyczących wykształcenia, które wprowadziłeś na etapie elektronicznej rejestracji. W przypadku zauważenia pomyłki, której nie możesz sam poprawić, skontaktuj się niezwłocznie z Punktem Informacji o Rekrutacji pod adresem: rekrutacja@upjp2.edu.pl
⇒ sprawdź czy Twoje zdjęcie zostało zaakceptowane. Bez zaakceptowanego zdjęcia nie będziesz mógł wydrukować formularza rekrutacyjnego, który jest jednym z dokumentów, który należy złożyć. Jeżeli zdjęcie nie zostało zaakceptowane z powodu niespełniania wymogów zdjęcia do dowodu osobistego, nie wgrywaj go ponownie, ponieważ zostanie po raz kolejny odrzucone
⇒ ze swojego konta w systemie IRK (zakładka zgłoszenia rekrutacyjne – dokumenty i dalsze kroki) wydrukuj formularz rekrutacyjny i podpisz go odręcznie. Jeżeli chcesz potwierdzić wolę podjęcia studiów na więcej niż jednym kierunku musisz wydrukować formularz z każdego zgłoszenia
⇒ przygotuj pozostałe dokumenty, które są wymagane przy wpisie. Ich lista dostępna jest tutaj (studia pierwszego stopnia oraz jednolite studia magisterskie) albo tutaj (studia drugiego stopnia)
⇒ w przypadku gdy dokonujesz wpisu na studia niestacjonarne albo jesteś cudzoziemcem podejmującym stacjonarne studia w języku polskim zostaniesz poproszony o podpisanie oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji warunków odpłatności za te studia, dlatego zapoznaj się wcześniej z dokumentami, które regulują te kwestie, tj. Regulaminem pobierania opłat za usługi edukacyjne oraz zarządzeniem dotyczącym wysokości opłat za usługi edukacyjne dla naboru 2024/2025
⇒ złóż osobiście lub poprzez swojego pełnomocnikowi komplet wymaganych dokumentów w sekretariacie obsługującym dane studia (lista adresów), a w przypadku cudzoziemców w Dziale Nauczania (ul. Kanonicza 9, pok.111)
Po dokonaniu wpisu na listę studentów kandydat staje się osobą wpisaną na listę studentów.
Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies