pusty_blok.pngLogo Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła Drugiego w Krakowie.png

Aplikuj online link

Wpis na listę studentów

Status zakwalifikowany nie oznacza, że zostałeś przyjęty na studia. Aby tak się stało musisz potwierdzić wolę ich podjęcia, dokonując wpisu na listę studentów. W tym celu należy złożyć komplet wymaganych dokumentów w sekretariacie właściwego kierunku (w przypadku cudzoziemców w Dziale Nauczania) w terminie przewidzianym na dokonanie tej czynności w harmonogramie rekrutacji.

Aby wpis na listę studentów przebiegł sprawnie

zweryfikuj poprawność i kompletność danych (osobowych, adresowych oraz dotyczących wykształcenia, które wprowadziłeś na etapie elektronicznej rejestracji. W przypadku zauważenia pomyłki, której nie możesz sam poprawić, skontaktuj się niezwłocznie z Punktem Informacji o Rekrutacji pod adresem: rekrutacja@upjp2.edu.pl

sprawdź czy Twoje zdjęcie zostało zaakceptowane. Bez zaakceptowanego zdjęcia nie będziesz mógł wydrukować formularza rekrutacyjnego, który jest jednym z dokumentów, który należy złożyć. Jeżeli zdjęcie nie zostało zaakceptowane z powodu niespełniania wymogów zdjęcia do dowodu osobistego, nie wgrywaj go ponownie, ponieważ zostanie po raz kolejny odrzucone

ze swojego konta w systemie IRK (zakładka zgłoszenia rekrutacyjne – dokumenty i dalsze kroki) wydrukuj formularz rekrutacyjny i podpisz go odręcznie. Jeżeli chcesz potwierdzić wolę podjęcia studiów na więcej niż jednym kierunku musisz wydrukować formularz z każdego zgłoszenia

przygotuj pozostałe dokumenty, które są wymagane przy wpisie. Ich lista dostępna jest tutaj (studia pierwszego stopnia oraz jednolite studia magisterskie) albo tutaj (studia drugiego stopnia)

w przypadku gdy dokonujesz wpisu na studia niestacjonarne albo jesteś cudzoziemcem podejmującym stacjonarne studia w języku polskim zostaniesz poproszony o podpisanie oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji warunków odpłatności za te studia, dlatego zapoznaj się wcześniej z dokumentami, które regulują te kwestie, tj. Regulaminem pobierania opłat za usługi edukacyjne oraz zarządzeniem dotyczącym wysokości opłat za usługi edukacyjne dla naboru 2024/2025

złóż osobiście lub poprzez swojego pełnomocnikowi komplet wymaganych dokumentów w sekretariacie obsługującym dane studia (lista adresów), a w przypadku cudzoziemców w Dziale Nauczania (ul. Kanonicza 9, pok.111)

Po dokonaniu wpisu na listę studentów kandydat staje się osobą wpisaną na listę studentów.

Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies

Zapisano