pusty_blok.pngLogo Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła Drugiego w Krakowie.png

Aplikuj online link

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations

komunikowanie.jpg.


 group_1849.png Opis kierunku    group_1850.png Plan studiów    group_1851.png Kryteria kwalifikacji  group_1844_1.png Terminarz rekrutacji  vector.png Lista dokumentów
 group_1853.png Opłaty   vector_2.png Kontakt  


.

opis_5.png

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to kierunek, na którym, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie: promocji, reklamy, marketingu i brandingu, poznania i wykorzystania najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania marketingowego, strategii i narzędzi public relations w ramach komunikowania wizerunkowego, projektowania promocyjnego i grafiki komputerowej, badania i analizowania fenomenu komunikowania wizerunkowego.

Podczas studiów na tym kierunku będziesz rozwijać swoje umiejętności w zakresie komunikowania promocyjno-wizerunkowego. Przygotowujemy specjalistów zachowujących najwyższe standardy etyki mediów i komunikowania, mamy profesjonalną kadrę wykładowców z bogatym doświadczeniem i kompetencjami, a także dysponujemy nowoczesną infrastrukturą naukowo-dydaktyczną w Akademickim Centrum Medialnym.

Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak: reklama, branding i marketing medialny, public relations i doradztwo wizerunkowe, agencje kreatywne i eventowe, trening i coaching komunikowania wizerunkowego, organizacja i zarządzanie kampaniami promocyjnymi, projektowanie promocyjne, graficzne, DTP (desktop publishing) i grafika komputerowa, e-public relations, e-marketing.

Więcej informacji w folderze  group_1869.png

Uruchomienie danej specjalności na kierunku jest możliwe w przypadku zgłoszenia się na nią co najmniej 20 studentów. (Zarządzenie nr 52/2022 Rektora Uniwerstytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie z dnia 13 czerwca 2022 r. w sprawie uruchomienia specjalności i ich podejmowania przez studentów)

.

plan_studiow_3.png

Plan studiów dla naboru 2024/2025  group_1869.png
.

kwalifikacja_3.png

Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations prowadzone są wyłącznie jako studia II stopnia w formie stacjonarnej i niestacjonarnej.

» Kryteria kwalifikacji na studia II stopnia  group_1869.png.
.

terminarz_1.png

Szczegółowy terminarz rekrutacji  group_1869.png
.

doki_3.png

Kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia zobowiązani są do złożenia kompletu wymaganych dokumentów w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności. Więcej informacji o składaniu dokumentów tutaj

» lista składanych dokumentów - studia II stopnia   group_1869.png
.

oplaty.png

Wszyscy kandydaci wnoszą opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł. Więcej informacji o opłacie rekrutacyjnej tutaj.

» studia stacjonarnebezpłatne dla obywateli polskich. W ramach studiów pobierana jest opłata od cudzoziemców za kształcenie na stacjonarnych studiach w języku polskim. Więcej informacji o opłacie tutaj

» studia niestacjonarnepłatne dla wszystkich. Więcej informacji o opłacie za studia niestacjonarne tutaj.
.

kontakt_2.png

Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej

ul. Franciszkańska 1, 31-004 Kraków
tel. +48 12 8898 813

e-mail: kpw@upjp2.edu.pl

Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies

Zapisano