.
Opis kierunku Plan studiów Kryteria kwalifikacji Kontakt Terminarz rekrutacji Lista dokumentów
.
Opis kierunku
Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to kierunek, na którym, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie: promocji, reklamy, marketingu i brandingu, poznania i wykorzystania najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania marketingowego, strategii i narzędzi public relations w ramach komunikowania wizerunkowego, projektowania promocyjnego i grafiki komputerowej, badania i analizowania fenomenu komunikowania wizerunkowego. Podczas studiów na tym kierunku będziesz rozwijać swoje umiejętności w zakresie komunikowania promocyjno-wizerunkowego. Przygotowujemy specjalistów zachowujących najwyższe standardy etyki mediów i komunikowania, mamy profesjonalną kadrę wykładowców z bogatym doświadczeniem i kompetencjami, a także dysponujemy nowoczesną infrastrukturą naukowo-dydaktyczną w Akademickim Centrum Medialnym. Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak: reklama, branding i marketing medialny, public relations i doradztwo wizerunkowe, agencje kreatywne i eventowe, trening i coaching komunikowania wizerunkowego, organizacja i zarządzanie kampaniami promocyjnymi, projektowanie promocyjne, graficzne, DTP (desktop publishing) i grafika komputerowa, e-public relations, e-marketing. Uruchomienie danej specjalności na kierunku jest możliwe pod warunkiem się na nią co najmniej 20 studentów. |
Plan studiów |
Kryteria kwalifikacji
Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations prowadzone są wyłącznie jako studia II stopnia (w formie stacjonarnej i niestacjonarnej). |
Kontakt do jednostki prowadzącej studia
Wydział Nauk o Komunikacji ul. Franciszkańska 1, 31-004 Kraków e-mail: kpw@upjp2.edu.pl |
APLIKUJ W SYSTEMIE IRK ⇒ |
INFORMACJE REKRUTACYJNE
Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies