pusty_blok.pngLogo Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła Drugiego w Krakowie.png

Aplikuj online link

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations

komunikowanie.jpg.

group_1849.png Opis kierunku     group_1850.png Plan studiów     group_1851.png Kryteria kwalifikacji     vector_2.png Kontakt    group_1844_1.png Terminarz rekrutacji   vector.png Lista dokumentów 

  group_1853.png Opłaty  


.

 group_1849.png  Opis kierunku 

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to kierunek, na którym, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie: promocji, reklamy, marketingu i brandingu, poznania i wykorzystania najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania marketingowego, strategii i narzędzi public relations w ramach komunikowania wizerunkowego, projektowania promocyjnego i grafiki komputerowej, badania i analizowania fenomenu komunikowania wizerunkowego.

Podczas studiów na tym kierunku będziesz rozwijać swoje umiejętności w zakresie komunikowania promocyjno-wizerunkowego. Przygotowujemy specjalistów zachowujących najwyższe standardy etyki mediów i komunikowania, mamy profesjonalną kadrę wykładowców z bogatym doświadczeniem i kompetencjami, a także dysponujemy nowoczesną infrastrukturą naukowo-dydaktyczną w Akademickim Centrum Medialnym.

Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak: reklama, branding i marketing medialny, public relations i doradztwo wizerunkowe, agencje kreatywne i eventowe, trening i coaching komunikowania wizerunkowego, organizacja i zarządzanie kampaniami promocyjnymi, projektowanie promocyjne, graficzne, DTP (desktop publishing) i grafika komputerowa, e-public relations, e-marketing.

Więcej informacji w folderze group_1869.png

Uruchomienie danej specjalności na kierunku jest możliwe pod warunkiem się na nią co najmniej 20 studentów. 
(Zarządzenie nr 52/2022 Rektora Uniwerstytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie z dnia 13 czerwca 2022 r. w sprawie uruchomienia specjalności i ich podejmowania przez studentów)

group_1850.png  Plan studiów

Plan studiów dla naboru 2025/2026 group_1869.png

group_1851.png  Kryteria kwalifikacji

Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations prowadzone są wyłącznie jako studia II stopnia (w formie stacjonarnej i niestacjonarnej).

» Kryteria kwalifikacji na studia II stopnia group_1869.png.

vector_2.png  Kontakt do jednostki prowadzącej studia

Wydział Nauk o Komunikacji

ul. Franciszkańska 1, 31-004 Kraków
tel. +48 12 8898 813

e-mail: kpw@upjp2.edu.pl

APLIKUJ W SYSTEMIE IRK

Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies

Zapisano