.
Opis kierunku Plan studiów Kryteria kwalifikacji Terminarz rekrutacji Lista dokumentów
Opłaty Kontakt
.
Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to kierunek, na którym, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie: promocji, reklamy, marketingu i brandingu, poznania i wykorzystania najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania marketingowego, strategii i narzędzi public relations w ramach komunikowania wizerunkowego, projektowania promocyjnego i grafiki komputerowej, badania i analizowania fenomenu komunikowania wizerunkowego.
Podczas studiów na tym kierunku będziesz rozwijać swoje umiejętności w zakresie komunikowania promocyjno-wizerunkowego. Przygotowujemy specjalistów zachowujących najwyższe standardy etyki mediów i komunikowania, mamy profesjonalną kadrę wykładowców z bogatym doświadczeniem i kompetencjami, a także dysponujemy nowoczesną infrastrukturą naukowo-dydaktyczną w Akademickim Centrum Medialnym.
Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak: reklama, branding i marketing medialny, public relations i doradztwo wizerunkowe, agencje kreatywne i eventowe, trening i coaching komunikowania wizerunkowego, organizacja i zarządzanie kampaniami promocyjnymi, projektowanie promocyjne, graficzne, DTP (desktop publishing) i grafika komputerowa, e-public relations, e-marketing.
Uruchomienie danej specjalności na kierunku jest możliwe w przypadku zgłoszenia się na nią co najmniej 20 studentów. (Zarządzenie nr 52/2022 Rektora Uniwerstytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie z dnia 13 czerwca 2022 r. w sprawie uruchomienia specjalności i ich podejmowania przez studentów)
.
Plan studiów dla naboru 2024/2025
.
Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations prowadzone są wyłącznie jako studia II stopnia w formie stacjonarnej i niestacjonarnej.
» Kryteria kwalifikacji na studia II stopnia .
.
Szczegółowy terminarz rekrutacji
.
Kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia zobowiązani są do złożenia kompletu wymaganych dokumentów w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności. Więcej informacji o składaniu dokumentów tutaj.
» lista składanych dokumentów - studia II stopnia
.
Wszyscy kandydaci wnoszą opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł. Więcej informacji o opłacie rekrutacyjnej tutaj.
» studia stacjonarne są bezpłatne dla obywateli polskich. W ramach studiów pobierana jest opłata od cudzoziemców za kształcenie na stacjonarnych studiach w języku polskim. Więcej informacji o opłacie tutaj.
» studia niestacjonarne są płatne dla wszystkich. Więcej informacji o opłacie za studia niestacjonarne tutaj.
.
Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej
ul. Franciszkańska 1, 31-004 Kraków
tel. +48 12 8898 813
e-mail: kpw@upjp2.edu.pl
Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies