Wyszukiwarka studiów
Aby znaleść interesujące Cię studia skorzystaj z wyszukiwarki. Wystarczy, że określisz kryteria wyszukiwania dostępne pod przyciskiem Filtruj.
.
Opis kierunku
Plan studiów
Kryteria kwalifikacji
Olimpiady
Kontakt
Terminarz rekrutacji
Lista dokumentów
Opłaty
.
Digital media to interdyscyplinarny kierunek umożliwiający zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w wielu obszarach związanych z mediami cyfrowymi i ich funkcjonowaniem. Marketing, nowe technologie, projektowanie treści cyfrowych, czy zarządzanie projektami to tylko niektóre z nich. W programie studiów znajdują się przedmioty takie jak: laboratorium produkcji obrazu i dźwięku, aspekty prawne mediów cyfrowych, marketing i public relations w digital media, laboratorium VR, komunikacja interpersonalna w cyberprzestrzeni lub psychologia marketingu. Oprócz wykładów i ćwiczeń czeka na ciebie wiele laboratoriów i praktyk, które pozwolą nabyć pierwsze doświadczenie w branży. Nasze studia dają wiele możliwości zawodowych. Jako absolwent możesz szukać pracy w takich obszarach jak branża reklamowa i marketingowa, agencje eventowe i PR, a także jako specjalista od komunikacji, zarządzania projektami, mediów cyfrowych, promocji, czy social media marketingu. Uruchomienie danej specjalności na kierunku jest możliwe pod warunkiem zgłoszenia się na nią co najmniej 20 studentów. |
|
Studia na kierunku Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie prowadzone są wyłącznie jako studia I stopnia (w formie stacjonarnej i niestacjonarnej). |
Wydział Nauk o Komunikacji ul. Franciszkańska 1, 31-004 Kraków e-mail: dm@upjp2.edu.pl |
APLIKUJ W SYSTEMIE IRK ⇒ |
INFORMACJE REKRUTACYJNE
Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies