pusty_blok.pngLogo Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła Drugiego w Krakowie.png

Aplikuj online link

Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie

digital_media.jpg.


 group_1849.png Opis kierunku    group_1850.png Plan studiów    group_1851.png Kryteria kwalifikacji  group_1844_1.png Terminarz rekrutacji  vector.png Lista dokumentów
 group_1853.png Opłaty   vector_1.png Olimpiady    vector_2.png Kontakt  


.

opis_5.png

Digital media to interdyscyplinarny kierunek umożliwiający zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w wielu obszarach związanych z mediami cyfrowymi i ich funkcjonowaniem. Marketing, nowe technologie, projektowanie treści cyfrowych, czy zarządzanie projektami to tylko niektóre z nich.

W programie studiów znajdują się przedmioty takie jak np. laboratorium produkcji obrazu i dźwięku, aspekty prawne mediów cyfrowych, marketing i public relations w digital media, laboratorium VR, komunikacja interpersonalna w cyberprzestrzeni lub psychologia marketingu. Oprócz wykładów i ćwiczeń czeka na ciebie wiele laboratoriów i praktyk, które pozwolą nabyć pierwsze doświadczenie w branży.

Nasze studia dają wiele możliwości zawodowych. Jako absolwent możesz szukać pracy w takich obszarach jak branża reklamowa i marketingowa, czy agencje eventowe i PR, a także jako specjalista od komunikacji, zarządzania projektami, mediów cyfrowych, promocji, czy social media marketingu. W programie studiów znajdują się przedmioty takie jak np. laboratorium produkcji obrazu i dźwięku, aspekty prawne mediów cyfrowych, marketing i public relations w digital media, laboratorium VR, komunikacja interpersonalna w cyberprzestrzeni lub psychologia marketingu.

Więcej informacji w folderze  group_1869.png

Uruchomienie danej specjalności na kierunku jest możliwe w przypadku zgłoszenia się na nią co najmniej 20 studentów. (Zarzadzenie nr 52/2022 Rektora Uniwestytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie z dnia 13 czerwca 2022 r. w sprawie uruchomienia specjalności i ich podejmowania przez studentów)

.

plan_studiow_3.png

Plan studiów dla naboru 2024/2025  group_1869.png
.

kwalifikacja_3.png

Studia na kierunku Digital Media - kreatywność, analiza zarządzanie prowadzone są wyłącznie jako studia I stopnia w formie stacjonarnej i niestacjonarnej.

» Kryteria kwalifikacji na studia I stopnia  group_1869.png.
.

terminarz_1.png

Szczegółowy terminarz rekrutacji  group_1869.png
.

doki_3.png

Kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia zobowiązani są do złożenia kompletu wymaganych dokumentów w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności. Więcej informacji o składaniu dokumentów tutaj

» lista składanych dokumentów - studia I stopnia   group_1869.png
.

oplaty.png

Wszyscy kandydaci wnoszą opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł. Więcej informacji o opłacie rekrutacyjnej tutaj.

» studia stacjonarnebezpłatne dla obywateli polskich. W ramach studiów pobierana jest opłata od cudzoziemców za kształcenie na stacjonarnych studiach w języku polskim. Więcej informacji o opłacie tutaj

» studia niestacjonarnepłatne dla wszystkich. Więcej informacji o opłacie za studia niestacjonarne tutaj.
.

olimpiady.png

Wykaz olimpiad i konkursów uwzględnianych w postępowaniu rekrutacyjnym na studia I stopnia  group_1869.png 

Laureatom wyżej wymienionych olimpiad i konkursów przypisuje się maksymalny wynik rekrutacyjny. 
.

kontakt_2.png

Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej

ul. Franciszkańska 1, 31-004 Kraków
tel. +48 12 8898 811

e-mail: dm@upjp2.edu.pl

Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies

Zapisano