-A A +A

Teologia (w Tarnowie) (2017/18)

Sekretariat Wydziału Teologicznego Sekcja w Tarnowie
33-100 Tarnów, ul. Piłsudskiego 6
tel./faks 14 622 33 31
e-mail: wteol@diecezja.tarnow.pl
strona internetowa: www.wt.diecezja.tarnow.pl
Kandydat ubiegający się o przyjęcie na studia jest zobowiązany:
1) dokonać rejestracji, składając wniosek w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza komputerowego na stronie internetowej: https://irk.upjp2.edu.pl, wprowadzając wymagane dane i dokonując odpowiedniego wyboru, zgodnie z zasadami określonymi na tej stronie internetowej,
2) przesłać drogą elektroniczną skan aktualnej fotografii kandydata, zgodnej z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
3) wnieść opłatę za postępowanie rekrutacyjne na studia.

Kandydat zakwalifikowany do przyjęcia na studia jest zobowiązany do zgłoszenia gotowości do podjęcia studiów poprzez złożenie następujących dokumentów w sekretariacie właściwego dziekanatu lub instytutu Uniwersytetu:
1) formularz rekrutacyjny pobrany z konta kandydata w Internetowej Rejestracji Kandydatów (www.irk.upjp2.edu.pl),
2) kopię świadectwa dojrzałości uzyskanego w trybie tzw. "nowej matury" lub w trybie tzw. "starej matury", lub innego dokumentu uprawniającego do ubiegania się o przyjęcie na studia wyższe (oryginał do wglądu),
3) kopię świadectwa ukończenia szkoły średniej (oryginał do wglądu),
4) kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata na studia w przypadku kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia będących cudzoziemcami,
5) 2 aktualne fotografie kandydata zakwalifikowanego do przyjęcia na studia, zgodne z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
6) kopia dowodu opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia, o
7) zgoda przełożonych – w przypadku osób zakonnych i duchownych,
8) list polecający od duszpasterza (swego proboszcza lub katechety)

9) w przypadku cudzoziemców dodatkowo dokumenty określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 października 2016 r. sprawie podejmowania i odbywania przez cudzoziemców studiów i szkoleń oraz ich uczestniczenia w badaniach naukowych i pracach rozwojowych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1501 ).
I nabór:
• rejestracja kandydatów na studia (w formie elektronicznej): od 4 maja 2017 r. do 17 lipca 2017 r. do godz. 10.00
• ogłoszenia wyników w przedmiocie przyjęcia kandydatów na studia (listy rankingowej): 21 lipca 2017 r. godz. 15.00
• składanie wymaganych dokumentów przez kandydatów przyjętych na studia (zgłoszenie gotowości do podjęcia studiów): od 24 lipca 2017 r. do 27 lipca 2017 r.
• ogłoszenie listy osób przyjętych na studia, które zgłosiły gotowość do podjęcia studiów (wpis na listę studentów): 28 lipca 2017 r., godz. 15.00
II nabór:
• rejestracja kandydatów na studia (w formie elektronicznej): od 7 sierpnia 2017 r. do 25 września 2017 r., do godz.10.00
• ogłoszenia wyników w przedmiocie przyjęcia kandydatów na studia (listy rankingowej): 26 września 2017 r., godz.15.00
• składanie wymaganych dokumentów przez kandydatów przyjętych na studia (zgłoszenie gotowości do podjęcia studiów): od 1 września 2017 r. do 28 września 2017 r.
• ogłoszenie listy osób przyjętych na studia, które zgłosiły gotowość do podjęcia studiów (wpis na listę studentów): 29 września 2017 r. godz.15.00
Specjalność:
• katechetyczno-pastoralna (studia dla osób świeckich i zakonnych)
• socjalno-charytatywna (studia dla osób świeckich i zakonnych)


Podstawą przyjęcia na specjalność katechetyczno-pastoralną i socjalno-charytatywną są wyniki świadectwa dojrzałości lub świadectwo maturalne ("stara matura").
Podstawą przyjęcia na specjalność kapłańską jest przyjęcie do Wyższego Seminarium Duchownego.
Bliższych informacji można uzyskać w Sekretariacie WTST:
33-100 Tarnów, ul. Piłsudskiego 6, tel. 14 622 33 31
Kandydaci posiadający dyplom IB, EB lub świadectwo zagraniczne są przyjmowani na podstawie wyniku obliczanego według wzoru:

Wzm=0,1*J+0,1*JO+0,18*PP

gdzie:

J: Wynik z przedmiotu pierwszego – język ojczysty.
JO: Wynik z przedmiotu drugiego– język obcy nowożytny, lub wybrany przedmiot z grupy przedmiotów wskazany spośród:

• biologia
• chemia
• filozofia‎
• fizyka
• geografia
• historia
• historia muzyki
• historia sztuki
• informatyka
• język dodatkowy spośród: polski, angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, rosyjski, włoski
• matematyka
• wiedza o społeczeństwie
• język litewski jako język mniejszości narodowej
• język niemiecki jako język mniejszości narodowej
• język ukraiński jako język mniejszości narodowej
• język łemkowski jako język mniejszości etnicznej
• język kaszubski jako język regionalny (na poziomie rozszerzonym)‎
• język łaciński i kultura antyczna
• język białoruski jako język mniejszości narodowej

PP: Wynik z trzeciego wybranego przedmiotu wskazanego w postępowaniu kwalifikacyjnym z grupy przedmiotów profilowych kierunku spośród: biologia, chemia, filozofia, fizyka, geografia, historia, historia muzyki, historia sztuki, informatyka, język mniejszości narodowej, język regionalny, język łaciński i kultura antyczna, matematyka, wiedza o społeczeństwie

W przypadku kandydatów posiadających dyplom IB lub EB wyniki egzaminów
z poszczególnych przedmiotów przelicza się systemem punktacji zgodnie tabelą.

W przypadku kandydatów posiadających dokumenty wydane przez przez szkołę lub instytucję edukacyjną działającą w Białorusi lub Ukrainie wyniki egzaminów/oceny z poszczególnych przedmiotów przelicza się systemem zgodnie z tabelą.

W przypadku kandydatów posiadających dokumenty wydane w pozostałych krajach wyniki egzaminów/oceny z poszczególnych przedmiotów przelicza się stosując zasadę proporcji: najniższa ocena pozytywna odpowiada 30, a najwyższa liczbie 100.

Skontaktuj się z nami

informacja: rekrutacja@upjp2.edu.pl

tel: 12 370 86 17

lub 12 428 60 30 wew. 913
pomoc techniczna: irk@upjp2.edu.pl

Terminarz rekrutacji

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi terminami rekrutacji dla poszczególnych kierunków studiów.

Czytaj więcej

Cudzoziemcy

Informacje dotyczące rekrutacji na studia z punktu widzenia osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego.

Czytaj więcej

Testy językowe

Podczas rekrutacji elektronicznej kandydat może zostać poproszony o wybór języka testu poziomującego na wybrany lektorat.

Czytaj więcej

Biuro ds. osób niepełnosprawnych

Osoby niepełnosprawne chcące rozpocząć studia na UPJPII zapraszamy do zapozniania się z działalnością Biura ds. Osób Niepełnosprawych. 

Czytaj więcej

Akty prawne

Tutaj znajdą Państwo akty prawne związane z procesem rekrutacji oraz zasady rekrutacji na naszą Uczelnię.

Czytaj więcej

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Wszelkie prawa zastrzeżone przez Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie 2017